Плащане и доставка
Срокове за доставка
С оглед на спецификата на продуктите, които се предлагат в електронния магазин Osvetlenieto.bg, НЕ всички стоки са в наличност. Именно поради тази причина, след направена поръчка наш служител задължително се свързва с Вас на посочения при регистрацията телефонен номер за потвърждение на адреса и уточняване на времето за доставка.
За цялата страна доставката е в рамките на 24 часа след като направената поръчка получи статус "Изпратена".
Цени за доставка
Всички поръчки на стойност над 50.00 лв. се доставят безплатно до офис на SPEEDY.
В случай, че стойността на поръчката е над 50.00 лв. и клиента желае поръчката му да се достави на адрес, а не в офис на Speedy, то разходите по доставката се поемат от клиента.
В случай, че клиента желае поръчката му да се достави с друг куриер, а не чрез Speedy, то разходите по доставката се поемат от клиента, без значение дали пратката ще се изпрати до адрес на клиента или до офис на куриера.
Стойността на доставката зависи от теглото на продукта и от начина на доставка на съответния продукт, т.е. дали поръчката ще се изпрати до врата на клиента или до офис на куриера. Цените за доставка, които можете да видите в процеса на подаване на поръчката са ориентировъчни!
Ограничения и Отговорности
- Ограничения.
- За поръчки над 500.00 лв. с ДДС е възможно Осветлението ЕООД да пойска от клиента авансово плащане в размер на 50% от стойността на поръчката, като съответно Осветлението ЕООД ще направи търговска отстъпка в размер на 5% от стойността на цялата поръчка.
- Осветлението ЕООД си запазва правото да откаже поръчката при несъгласие от клиента за авансово плащане.
- Отговорности
- Всички пратки които изпращаме са застраховани за цялата сума на поръчката.
- Всички пратки които изпращаме са с опция за преглед и клиента има право на 15 мин. преглед на стоката пред куриер. Уверете се, че всичко с пратката е наред и няма явни дефекти и нарушения на външния вид.
При получаване на пратката Вие трябва да проверите съдържанието й в момента на получаването и в присъствието на куриера. В случай, че при получаването се установи увреждане на съдържанието на пратката, както и при доставяне на пратки с повредена опаковка, за които има основания да се счита, че е налице посегателство върху съдържанието на доставената пратката спрямо това при приемането й от куриера, се съставя констативен протокол в два еднообразни екземпляра по образец, който се подписва от куриера и от получателя на пратката. В протокола се вписват данни относно датата и часа на доставката, констатираното увреждане и евентуалните причини за него, ако има данни за това. Ако получателят откаже да подпише протокола, куриерът удостоверява отказа. Получателят може да направи рекламация в срок от 6 месеца от датата на съставяне на констативния протокол, ако счита, че куриера има вина за констатираните увреждания по пратката.
Връщане на стока
Задължително е всички пратки, които се връщат към нас, да бъдат застраховани за цялата стойност на поръчката или за стойността на продуктите, които се връщат!
Осветлението ЕООД си запазва правото да откаже да приеме върнати пратки, ако те са върнати без застраховка за чупливост.
Потребителят има право да се откаже от поръчката и да върне осветителните тела в рамките на четиринадесет дни, считани от момента на получаване на стоката, който е упоменат в документацията на куриерската фирма, с която работи съответния доставчик. Стоките не трябва да имат нарушен търговски вид: да не липсват или да са скъсани опаковки и инструкции за монтаж и употреба, осветителните тела да не са монтирани и да нямат видими драскотини по повърхностите, да не липсват части и компоненти от лампите. Осветлението ЕООД се задължава да възстанови на потребителя пълната покупна стойност на стоките не по-късно от 30 дни считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор съгласно ЗЗП чл. 55, ал.6. Възстановява се сумата за стойността на стоката, но не и транспортните разходите по доставката или връщането. Възстановяването на сумата се извършва по банков път, като за целта клиента трябва да изпрати на sales@osvetlenieto.bg своя банкова сметка по която да възстановим сумата.